Δρομέας Red fit

Ενώ η άσκηση κατά τη διάρκεια της περιόδου μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που θα ήθελες να κάνεις, υπάρχουν ένα σωρό λόγοι γιατί στην πραγματικότητα είναι καλή ιδέα.

Η άσκηση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στην πυελική χώρα, που σημαίνει λιγότερο έμμηνο πόνο. Επίσης βελτιώνει την γενική σου διάθεση ούτως ώστε να μπορείς να αντιμετωπίσεις καλύτερα οποιοδήποτε άλλο σύμπτωμα του κύκλου σου.

Σίγουρα, η επίσκεψη στο γυμναστήριο κατά τη διάρκεια μίας περιόδου με πόνο μπορεί να είναι δύσκολη φάση, αλλά υπάρχουν πολλές άλλες εναλλακτικές. Μια μεγάλη βόλτα, η ελαφριά κολύμβηση ή κάποιες διατάσεις της γιόγκα μπορούν να ανακουφίσουν την ενόχληση και να σε βοηθήσουν να νιώσεις πολύ πιο θετική. Σε μία μελέτη σε κορυφαίες αθλήτριες, ενώ σχεδόν τρεις στις τέσσερις είπαν ότι ένιωθαν χειρότερα ακριβώς πριν από την εμμηνόρροια, το 63 τοις εκατό δήλωσε ότι μειώθηκε ο πόνος κατά την προπόνηση [1]. Κάποια άσκηση ή σωματική δραστηριότητα θα σε κάνει να νιώσεις γενικά καλύτερα, καθώς η άσκηση διεγείρει την παραγωγή ενδορφινών στο σώμα.  Αυτές οι ορμόνες ευεξίας δεν ανακουφίζουν απλά τα συμπτώματα του προεμμηνορυσιακού συνδρόμου, αλλά βελτιώνουν και τον ύπνο.

Η άσκηση μπορεί να σε βοηθήσει και με την αίσθηση πρηξίματος που έχεις στην περίοδό σου. Γνωρίζεις ότι είναι σύνηθες να κατακρατούν οι γυναίκες 2,5 με 5 κιλά επιπλέον νερό κατά τη διάρκεια του κύκλου τους [2]; Αυτό το πρήξιμο επιδεινώνεται όταν ικανοποιείς τις λιγούρες για μη υγιεινά φαγητά που έχεις συνήθως όταν περιμένεις περίοδο. Πέρα από το ότι ενδεχομένως να σε κάνουν στο τέλος να νιώθεις τύψεις, οι υπερβολικά γλυκιές και λιπαρές τροφές θα σε κάνουν να έχεις και κακή διάθεση και μειωμένη ενέργεια. Αλλά όταν ιδρώνεις - όπως μετά από μία καλή άσκηση - το νερό φεύγει από το σώμα ανακουφίζοντας την αίσθηση του πρηξίματος. Επιπλέον βελτιώνεται η διάθεση,  έχεις πολύ περισσότερη ενέργεια και νιώθεις 100% καλύτερα για τον εαυτό σου.

Αυτό το ήξερες;

63%
από τις κορυφαίες αθλήτριες είπαν ότι οι πόνοι της περιόδου μειώνονται κατά την προπόνηση
75%
από τις κορυφαίες αθλήτριες ένιωθαν χειρότερα ακριβώς πριν από την εμμηνόρροια
5-10
κιλά: η μέση ποσότητα υγρών που αυξάνεται πριν από την περίοδο

Ανησυχείς για διαρροές, λεκέδες ή συγκάματα; Όχι πια. Όταν γυμνάζεσαι κατά τη διάρκεια της περιόδου, φόρεσε υπεραπορροφητική σερβιέτα που παίρνει το σχήμα του σώματός σου. Απλά κάνε ντους και άλλαξε την προστασία σου - και το εσώρουχό σου - μετά, για να μην έχεις πρόβλημα με την έμμηνο οσμή.

Εάν υποφέρεις από εξαιρετικά βαριές περιόδους (μηνορραγία), πιθανόν να είναι καλύτερα να αποφύγεις τα μαθήματα kick boxing τις ημέρες με την μεγαλύτερη ροή. Αντ' αυτού, προσπάθησε να μείνεις σωματικά ενεργή με έντονο περπάτημα ή με μία βόλτα με το ποδήλατο. Και αν γυμνάζεσαι στο σπίτι μόνη σου, να συμπεριλάβεις ορισμένες ασκήσεις με το πρόσωπο προς τα κάτω οι οποίες θα βοηθήσουν και θα ανακουφίσουν τους πόνους της περιόδου.

Γυμναστική κατά τη διάρκεια της περιόδου σου – διαλύοντας τους μύθους

Άσκηση
Μύθος 1: Δεν είναι ασφαλές να γυμνάζεσαι κατά την περίοδό σου.

Αλήθεια: Υπό την προϋπόθεση ότι δεν το παρακάνεις, η γυμναστική κατά την περίοδο δεν είναι απλά ασφαλής, αλλά και προτείνεται από τους ειδικούς.

αύξηση βάρους
Μύθος 2: Παχαίνεις πριν από την περίοδο.

Αλήθεια: Στην ουσία είναι κατακράτηση νερού, που εξαφανίζεται μέχρι να ξεκινήσει η περίοδός σου. [2]

περισσότερες θερμίδες
Μύθος 3: Καις περισσότερες θερμίδες εάν γυμνάζεσαι ενώ έχεις περίοδο.

Αλήθεια: Όχι. Αλλά ισχύει, εάν γυμνάζεσαι κατά την ωχρινική φάση του κύκλου σου, ακριβώς πριν από την περίοδό σου. [3]

Συνέχισε να μαθαίνεις

Ανακάλυψε περισσότερα

Κοινοποίηση Tweet