Κολυμβήτρια

Η κολύμβηση κατά τη διάρκεια της περιόδου είναι εντελώς εφικτή. Ναι, αλήθεια. Στην ουσία, είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να αντιμετωπιστούν οι κοιλιακές κράμπες και τα συμπτώματα του ΠΕΣ και να βελτιωθεί η διάθεσή σου.

Διάβασε μερικές πρακτικές συμβουλές πριν βουτήξεις - και μετά είσαι έτοιμη.

Επειδή οι σερβιέτες είναι υπεραπορροφητικές, δεν χρησιμεύουν όταν μπαίνεις στην πισίνα κατά τη διάρκεια της περιόδου σου, καθώς θα τραβήξουν τόνους νερού. Δεν είναι μόνον ότι δεν θα φαίνεται ωραίο, είναι και ανθυγιεινό. Η χρήση ενός ταμπόν κατά την κολύμβηση είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς είναι διακριτικό και θα σε κρατήσει ασφαλή. Τοποθέτησε ένα καθαρό ταμπόν πριν μπεις μέσα και θα είσαι μια χαρά.

Εάν ανησυχείς μήπως το ταμπόν απορροφήσει νερό, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να το βγάλεις αμέσως μετά την κολύμβηση. Επίσης υπάρχει μία μικρή πιθανότητα να μαζευτούν βακτήρια στο ταμπόν από το νερό της πισίνας. Γι' αυτό να προσέχεις ιδιαίτερα για την υγιεινή του νερού όπου βουτάς. Κολύμπησε, μετά βάλε καθαρή προστασία και δεν έχεις τίποτα να ανησυχείς.

Εάν είσαι στην παραλία, να κάθεσαι σε σημείο όχι πολύ μακριά από το πλησιέστερο καφέ ή τουαλέτες για να μπορείς να αλλάξεις τα ταμπόν εύκολα. Εάν είσαι έξω στη φύση και δεν υπάρχουν τουαλέτες εκεί κοντά, μπορεί να χρειαστεί να κρυφτείς πίσω από θάμνους ή να αυτοσχεδιάσεις με μία ομπρέλα για την παραλία. Ό,τι και να κάνεις, μην "μασήσεις" ότι απαγορεύεται η κολύμβηση κατά τη διάρκεια της περιόδου. Απλά βεβαιώσου ότι το έχεις σκεφτεί νωρίτερα και ότι έχεις καθαρή προστασία μαζί σου.

Βέβαια μπορεί να μη νιώθεις άνετα με την ιδέα να χρησιμοποιείς ταμπόν. Σε αυτή την περίπτωση, αποφεύγεις την κολύμβηση όταν είναι έντονη η περίοδός σου. Εάν πηγαίνεις σχολείο, πες στον γυμναστή/στρια σου ότι έχεις περίοδο και πρότεινε να μείνεις εκτός πισίνας στο μάθημα της κολύμβησης. Αλλά όταν η ροή σου είναι ελαφριά, θα είσαι μια χαρά αν κολυμπήσεις χωρίς προϊόντα υγιεινής.

Κολύμβηση κατά τη διάρκεια της περιόδου - μύθος ή πραγματικότητα;

Νερό
Μύθος 1: Η περίοδός σου σταματά μόλις μπεις στο νερό. [1]

Αλήθεια: Όχι. Το αίμα μπορεί να μην βγει από τον κόλπο λόγω τις αντίστροφης πίεσης του νερού της πισίνας, αλλά σίγουρα δεν σταματά.

αύξηση βάρους
Μύθος 2: Η πισίνα θα γίνει κόκκινη.

Αλήθεια: Και πάλι, όχι. Με ένα ταμπόν θα απορροφηθεί το αίμα, για να μην υπάρχει η κόκκινη ουρά πίσω σας.

Καρχαρίας
Μύθος 3: Θα σου επιτεθούν καρχαρίες εάν έχεις περίοδο. [2]

Αλήθεια: Αντίθετα με την κοινή πεποίθηση, οι καρχαρίες δεν μυρίζουν το αίμα και  αποφασίζουν ότι είσαι το δείπνο τους.

Κράμπες
Μύθος 4: Η κολύμβηση θα κάνει τις κοιλιακές κράμπες χειρότερες. [3]

Αλήθεια: Σίγουρα όχι. Στην πραγματικότητα, η απαλή άσκηση όπως η κολύμβηση θα βοηθήσει στην ανακούφιση των πόνων περιόδου.

Συνέχισε να μαθαίνεις

Ανακάλυψε περισσότερα

Κοινοποίηση Tweet